czwartek, 2 lipca 2015

Gonzo

Pamiętacie The Muppet Show? Jeden ze "zwierzaków" nazywał się Gonzo. Takie samo przezwisko ma najlepszy przyjaciel mojego męża. Długo nie wiedziałam, jaką mu zrobić kartkę na urodziny, zaczynałam 2 razy, myślałam o jakimś skojarzeniu z pracą czy hobby, aż w końcu przyszło olśnienie, proste i genialne ;)

Remember The Muppet Show? One of the characters' name is Gonzo. The same nickname belongs to my husband's best friend. For a long time I couldn't come up with any idea concerning his birthday card. I was trying to make something connected with his work or hobby. Then, finally, a simple and brillant idea came ;)



Zgłaszam karteczkę do mapkowego wyzwania Namaste (chociaż zamiast kwiatka jest gwiazdka ;)

I'm also entering my card to a Path of Positivity challenge #27: Happiness (cause making others happy makes you happy as well)

3 komentarze:

  1. Fajowy! Uwielbiam go, tak samo jak na The Muppet Show to czekałam z zegarkiem w ręku. Super kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suoer kartka. I remember the Muppets, and Gonzo was a favorite character! Thank you for joining us at the Path of Positivity this month.

    OdpowiedzUsuń
  3. This is just so fun. Love the zig zag stiching. This is so perfect for our HAPPINESS theme this month. Thanks for sharing your talent with us and good luck.
    Hugs
    Desíre
    {Path of Positivity DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    OdpowiedzUsuń